poniedziałek, 1 sierpnia 2011

do fryzjera.!

Hej!

Wreszcie dziś jest ciepło a nawet Gorąco! W czwartek znowu wyjeżdżam na wakacje do innej cioci. ;) A jutro idę do fryzjera, do podcięcia końcówek i wyrównania jednego boku włosów, bo kiedyś miałam tak obcięte, że jeden bok miałam dłuższy drugi krótszy. ;) A już 19 sierpnia moje urodzinki! Nie mogę się doczekać. ;*

A i jeszcze proszę was o to a byście mi doradzili którą foto tapetę mam wybrać, bo nie mogę się zdecydować :

1. 
trochę nie wyraźne.

2.
to też nie wyraźne. ;(

Sory, że takie małe zdjęcia.
No to,
Pa! ;D

4 komentarze:

  1. Druga jest śliczna :) U mnie też pogoda ładniejsza,słonce dziś wyszło,tylko teraz zaszło ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mi się tak wydaje. OoO Urodzinki ? A które to już ?
    Mam konkursy na moim blogu, a widzę, że interesujesz się rysowaniem więc być może to coś dla Ciebie. Zalukaj do mojego bloga to poznasz szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się o wiele bardziej podoba druga. życzę udanego pobytu u cioci. :D

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥