piątek, 30 grudnia 2011

Sylwester!! (tuż, tuż) xD

Hejo!

Sylwester już jutro..! Ach.. nie mogę się doczekać ^^ Ale nareszcie mam plany! Idę do koleżanki, mam nadzieję, że będziemy bawić się świetnie!! :)
A wy, macie jakieś plany na jutro? xd
Dziś zdążyłam sobie kupić jakiś ciuch.. nic kompletnie nie mogłam dorwać he he. :D
Jeszcze dziś zamierzam zrobić sobie paznokcie! Ale wątpie, bo juz mi się oczy przymykają.. :>


Aaach!! <3333

No to życzę wam miłej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku!!
Bo za pewne jutro już tu nie zagoszczę. hhaha <3

Papapapa!! :DD

7 komentarzy:

  1. a do mnie przyjaciółka przychodzi :)
    udanego sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie mam żadnych planów na sylwestra ;c
    udanego sylwestra życze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spełnienia marzeń w nadchodzącym nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęśliwego Nowego Roku !!! <3

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥