poniedziałek, 16 kwietnia 2012

nudynudynudy xD

Hejka !

Znowu przez pare dni/tygodni mnie tu nie było, ale to z powodu braku czasu.
Myśle, że nadal o mnie pamiętacie ? :D
Pada..pada. i jeszcze raz pada.. xd Ta pogoda mnie dobija i to dlatego pewnie się nudzę.
Myślę,że niedługo dodam jakieś nowe zdjęcia, ale to dopiero jak poprawi się pogoda ^^

                                      
Brrr.. na sam widok robi mi się zzzzimnoo O.o

A u was jaka pogoda ? ;>
W następnym poście o okularach (kujonkach) , zapraszam ! :P
Bay! ;*

4 komentarze:

  1. najpierw załatw kujonki! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktoria ma mi znajść i już ! :D
      A jak nie znajdzie to ja nie wiem skąd je do soboty wezmę.. xd Ty też wykombinuj skąść ;p

      Usuń
  2. u mnie też nudy ;(

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥