niedziela, 14 października 2012

nudna niedziela

Hej!

Miałam częściej dodawać posty, ale jakoś w tym tygodniu nie mogłam się do tego zabrać ;c
Postaram się poprawić :D

Wy też mieliście taką nudną niedziele?  Nic mi się kompletnie nie chciało i jestem bardzo śpiąca ;/
Miałam dzisiaj wybrać się na zakupy do Manufaktury ale nic z tego nie wyszło ;c Za tydzień może wreszcie pojadę! Muszę sobie kupić jakieś cieplejsze buty i ubrania :)

<3

Idę jeszcze obejrzeć ''Mastershef'a''
Oglądacie to? Ja uwielbiam! :]

Pa!


6 komentarzy:

  1. Chyba już kiedyś wstawiałaś to zdjęcie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niedziela minęła całkiem miło. :) Najpierw zakupy, a potem popołudniowy spacer z mamą na cmentarz. Nie było źle. C;
    Pozdrawiam i zapraszam na NN.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę sobie kupić jakieś cieplejsze ciuchy, bo mam za mało w szafie.
    Kotek przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥