czwartek, 3 maja 2012

:D

Hejka!

Zostałam otagowana przez dlen. Sama nie wiem o co w tym chodzi, ale ok xd



Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.
 
Moje odp.:

1. twoja pasja?
nie wiem xd
2. Jaki masz cel w życiu?
zostać kimś :P
3. Z kim lubisz spędzać czas?
z przyjaciółmi <3
4. Twój ulubiony kolor?
fioletowy,niebieski, zielony...
5. Gdzie mieszkasz?
na wsi :>
6. Ulubiony typ muzyki?
sama nie wiem xd
7. Chodzisz na dyskoteki?
Taak :D
8. Masz jakieś zwierzę?
Tak. :]
9. Ulubiony sklep odzieżowy?
bershka ;)
10. Lubisz facebooka?
No oczywiście, że taak xd
11. Ulubione frugo?
białe i zielone xd
 
Taguje:
 
Niestety nie dodałam 11 osób, bo nie wiem kogo mam więcej dodać ;<
 
Moje pytania na które musicie odpowiedzieć:
1.Twoje zainteresowania?
2.Wieś vs. miasto?
3.Model twojego telefonu?
4.Pepsi czy Cola ?
5.Twoja ulubiona piosenka?
6.Lubisz horrory?
7. Co robisz w wolnych chwilach?
8.Byłaś/eś kiedykolwiek za granicą?
9.Do której klasy chodzisz?
10.Twój kolor włosów?
11.Wolisz gdy jest ciepło(a nawet upalnie) czy zzzzimno?
 
Wiem, że pytania nie za ciekawe, ale nic mi do głowy nie przychodziło :P
Bay!
 

8 komentarzy:

  1. he odpowiedzi są krótkie , ale ciekawe ;p
    +zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za otagowaniee ; *
    1.sport,rysowanie ;*
    2.Wieś
    3.Sony Ericsson W205
    4.Pepsi
    5.Mrozu - Rollercoaster
    6.No jasnee ;*
    7.aa nie wiem czasami rysuje,sprzątam lub czytam l]
    8.Nie ,nie byłam
    9.do 3 gim
    10.Brązowe :D
    11.Ciepło a (nawet upalnie) lubie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahahahaha oryginalny post i pytania, na serio!!! http://natalia135.blogspot.com/2012/05/zostaam-otagowa-d.html
    hahahahahahahahaha padłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyyy, o co Ci z tym chodzi ?

      Usuń
    2. wejdź sb w link to zobaczysz! nie no ogólnie to orylginalność na twoim blogu to podstawa. nie musisz mi pisać komentarzy z anonima bo i tak mam twoje ip. to dziecinada

      Usuń
    3. yyy? no i co z tego ? po pierwsze IP masz złe bo sprawdałam u sb setki razy i jest inne, nie moja wina ze sobie wymyslasz i masz podniete. A i nie mogłaś wtedy sprawdzić mojego IP bo ja byłam w tym czasie u Oli ! ha!
      -o jaką oryginalność Ci wgl chodzi? weszłam w ten link i coo ?!

      Usuń
    4. Wiktoria ale ty tępa jesteś xd Przecież o to w tym chodzi, że odpowiadasz na pytania i je zadajesz. O jaką Ci ku*wa oryginalność chodzi? że np. ma zasady zmienic czy co ku*wa?

      Usuń
  4. 1.taniec,fotografowanie
    2.miastooooooo <3
    3.LG kp501
    4.pepsi
    5.Pezet-Co mam powiedzieć *.*
    6.nawet
    7.siedze przy kompie,spotykam się z przyjaciółmi lub robię zdjęcia
    8.nie
    9.VI
    10.żółty,miętowy
    11.ciepłoooooooo <3

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥