sobota, 12 maja 2012

vans vs. converse ;)



Heyo!

Właśnie oglądam XFactor, za bardzo jakoś nie wciąga już mnie ten program, no ale nic innego do roboty dziś nie mam ;P
Pogoda do dupy ;x - a było wczoraj tak ładnie^^
No ale wrócę do tytułu posta!
Mam zamiar kupić sobie buty, tylko mam pewien problem bo nie wiem jakie mam kupić.
Zastanawiam się nad vansami lub conversy krótkie ;p

Kilka zdjęć!

1.Fioletowe

2. Wiśniowe
I jeszcze niebieskie, ale jakoś zdjęcie mi się nie chce wstawić, nie wiem czemu xd

3. Pomarańczowe (sorki za jakość, ale takie się kopiują)

4.Zielone

5.Miętowe(?)

6. Żółte
Jeszcze myślałam nad białymi i beżowymi.
Ale stwierdziłam, że te białe za chwilę zrobią się czarne O.o

Pomożecie mi wybrać jakieś ?
Które Wam się najbardziej podobają ?

Narka! ;)

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. żal cie
      lol to ja moge powiedziec na twój temat

      Usuń
    2. przecież ja tylko wyrażam swoją opinię, o co ci chodzi? God, where the hell am I living?

      Usuń
    3. LOL, spokojnie xd
      Tylko od tamtej pory co się pokłóciłyśmy, zaczęłaś pisać ''negatywne'' komentarze na moim blogu itp. xd

      Usuń
    4. nie moja wina że mi sie nie podoba. JA przynajmniej piszę ze swojego profilu a nie z anonima mwahahahahahah

      Usuń
    5. jasnee.. xd
      lol, teraz bedziesz miała do mnie pretensje za to, że raz napisałam ci kom. z anonima ?
      po prostu nie chciało mi sie logować i tyle!
      mozna pisać jak sie chce, a niee ! poza tym zabronił mi ktoś pisać z anonima czy coś ??
      hahaha LOL

      Usuń
    6. Boże Wiktoria znowu zaczeła jakieś teatrzyki. Może byś dała juz spokój, a nie bedziesz sie teraz wszystkiego czepiała. Nie dość, że wiesz lepiej od Pauli, co ona codziennie robi, to jeszcze jakieś zbędne komentarze piszesz. Odpuść sobie już, bo ja na twoim miejscu bym sie bardziej nie pogrążała^^

      Usuń
    7. mogłaś się chociaż podpisać mwahahahahah ale nie bo po co skoro można sb tak kogoś bezkarnie obrzucać
      A co paulinka nie umie sobie sama poradzić i wzywa przyjaciółeczkę do pomocy? żałosne.
      kończę z wami tą dyskusję bo widzę że to nie ma sensu.

      Usuń
    8. HAhahhahahahah ! Ale ty Wiktoria jesteś żałosnaaa! po co mam się podpisywać? tera jak zwykle bedziesz sie byle czego czepiać.
      Umiem sb poradzić nie to co ty! Ola chciała to napisała kom. - proste.
      Ty też sobie najwyraźniej nie umiesz w niczym poradzić, skoro za każdym razem wpierniczasz ze soba swoją 'psiapsiółeczkę'-Sochę.
      hahahhahaahh - ŻAL

      Usuń
    9. A i kończy ten rozmowę, kto się czegoś boi albo nie wie co ma pisać. Leć do swojej przyjaciółki po jakąś ''radę'' (?)
      hahahahhahhahahaahahahahhahhahah x2

      Usuń
    10. Boże, żebyś sie czasem nie posrała xd takiego bulwersu dostałaś, że chyba zaraz na policje nas pozwiesz xd - dlen

      Usuń
    11. oj dużo się jeszcze widać musicie nauczyć! powodzenia ;D

      Usuń
    12. nauczyć ?! czego nauczyć ? O co ci wgl chodzi ? LOL.

      Usuń
    13. Chyba chodzi jej o to, żebyśmy się słownikiem walneły po głowie, hahaha xd

      Usuń
  2. moim zdaniem najlepsze są czerwone vansy i błękitne converse :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely shoes!
    follow you!if you want check out my blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. conversy! < 3
    z vansów podobają mi się tylko wiśniowe :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak converse to wybrałabym mietowe! A jak vansy to chyba żedne z ty tych. Doradziłabym Ci neonowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Converse pomarańczowe krótkie! ♥ piękne są, sama je mam ♥
    A za Vansami nie przepadam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Vans wiśniowe ♥ Wygodne i ładnie wyglądają na nodzee ;D

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥