wtorek, 1 maja 2012

Upał^^

Heyo !

No to doczekałam wreszcie weekendu majowego :d Wreszcie trochę odpocznę. Nie ma to jak leżenie całymi dniami na hamaku :D
Wrócę, do tytułu posta - gorąco, gorąco i jeszcze raz gorąco <3 ale jak dla mnie to ciut za ciepło, ale przynajmniej nie narzekam na zimno^^. Jedynie teraz muszę wiąść się za opalanie, a zwłaszcza za moje blade nogi ! Grrr.. xD


A tu taka bardzo fajna piosenka, nigdy mi się nie znudzi^^
(...)tyle słońca w całym mieście(...)
Cały czas sobie to nucę :D


A u was jaka pogoda ?
Lubicie tą piosenkę ?

Bayo! :]

6 komentarzy:

  1. Nie przepadam za piosenką ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi piosenka się podoba. u mnie upał - bezchmurne niebo (mieszkam w Łodzi :) )
    zapraszam do mnie: http://mylovelybeautifulworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na sam początek maja to jest aż za ciepło :P

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie lubię sie opalac ; d

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie gorąco :d

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥