sobota, 16 czerwca 2012

gorąco ^^

Hej!

Wooow..dawno tu nie zaglądałam. Ale przyznam szczerze, że trochę już mi sie nie chciało tu wchodzić, postaram się to nadrobić :P
Jak narazie pogoda świetna! Choć troszeczkę za gorąco, mogłoby by być kilka stopni mniej jak dla mnie ;o
Czas się może porządnie opalić(?) xD
-Jeszcze 2 tygodnie i nasze upragnione wakacje!;)
A muszę jeszcze 2 przedmioty poprawić ;c
Mam na to tylko 3 dni :o
Nie wiem jak się wyrobię, ale postaram się!;D
A wy już wszystko pozaliczaliście? ;>
Na wakacje wybieram się pewnie do cioć-(dziwnie do brzmi, ale to chyba poprawna forma''cioć'' (?)) xd
I może gdzieś z rodzicami. No ale zobaczy się jeszcze.. ;P
Macie już jakieś plany ? (:


Jeszcze chyba nie miałam okazji pokazać wam mojego nowego kotka <3
Łobuziara z niej! :P


Narka!




4 komentarze:

  1. U mnie tez cieplutko :P


    ------------------------------------------
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ugotować się można ;D Oraz ja wybieram się już na stałe do Anglii ;D Oraz zapraszam do mnie jak masz chęć ;D

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥