poniedziałek, 4 czerwca 2012

Wesele :)

Hejo !

Ale ja nie lubię poniedziałków.. :c
I w dodatku jestem nie wyspana po sobotnim weselu^^.
Pogoda do dupy :x A myślałam, że będzie już tak ładnie! :P

Na weselu było tak jakoś ''drętwo'' xd
Ale poza tym oczepiny najlepsze!:)
Objadłam się, a najlepsza była i tak 'fontanna' z czekolady! <3Mmmm, truskawki + czekolada

Niebo w gębie^^ hehhe xD
Pokaże wam kilka zdjęć, za dużo ich nie mam, bo oczywiście nie naładowalam do końca apratu^^ Do oczepin nie dotrwał.

''kuzyneczka'' :)

Następnym razem więcej zdjęć! Bardzo mi teraz się śpieszy ;p

Bay!






4 komentarze:

  1. ale śliczna dziewczynka *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog! Ja nie lubię chodzić na wesela :/ hehe;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka dziewczynka!♥_♥

    http://zuki-berlin.blogspot.de/
    zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliiiczna!
    Fajny blog, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥