wtorek, 26 czerwca 2012

Statystyki ;d

Hej!

Zupełnie nie mam o czym pisać teraz na blogu ;o
Powiem tyle-pogoda do dupy i za chwilę wakacje! <3
Ostatnio obejrzałam swoje statystyki na blogu i jestem w szoku,że tyle ludzi z całego świata odwiedza mojego bloga! :o
Z chęcią Wam pokażę :)

                                     
Polska
4 432
Stany Zjednoczone
                             129
Rosja
 64
Niemcy
   58
Ukraina
   12
Wielka Brytania
                 11
Francja
     7
Dania
   6
Indonezja
        6
Rumunia
      5


A wam z ilu państw odwiedzają bloga? :>

Pa!

11 komentarzy:

  1. Mi odwiedzają chyba z 8 państw ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też odwiedzają ludzie z innych państw :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie wiem, zaraz sprawdzę :D
    Dania <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie odwiedza sporo osób z innych państw :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam odwiedziny z innych państw:D
    Zapraszam,nowa notka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, dodaje do obserwatorów bo tak samo jak ja piszesz bloga o wszystkim :D
    wpadnij, zobacz:
    nomivida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam najwięcej odwiedzin z Polski :)
    nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja co jakiś czas też sobie oglądam statystyki. czasami odwiedzają mnie takie przedziwne państwa o których nawet nie wiedziałam że są ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiem,zadko patrze na tak rozszerzone statystyki:)
    buziaki
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. 10 chyba ; )
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥