niedziela, 5 czerwca 2011

;) .^

Hej!

Pogoda znowu dziś dopisuje. Czas abym wreszcie opaliła moje (blade) nogi.  hehe ;) ;***
Nie dawno wróciłam z kościoła.  Z cierpliwością czekam na obiad, bo jestem bardzo głodna ;) ...
...
W środę wreszcie wyjeżdżam na 3 - dniową wycieczkę. Kraków -Wieliczka - Ojców. Już nie mogę się doczekać! ;>
...
                                           
                                                                            ;>



;)


Nie mam za bardzo o czym pisać, wyczerpały mi się pomysły. haha ;) ;>
WIĘC...
U was jaka dziś pogoda? ;) ;>

7 komentarzy:

  1. O tak pogodę mamy dziś zdecydowanie piękną. Tak się cieszę, że doczekałam się tego nowego posta i o to jest heh :P Jutro wyjeżdżasz na wycieczkę 3-dniową to wspaniale ja też jadę jutro na 3-dniową, ale w całkiem odmienne miejsce. Miłego dnia i Smacznego jak w końcu doczekasz się tego obiadu heh ;) Miłej wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) Ale na wycieczkę wyjeżdżam w środę, nie jutro ;> ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio blog zapraszam do obserwacji mojego:
    http://kornelias.blogspot.com/
    Na pewno się odwdzięcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pogoda jest świetna, choc troche nie do wytrzymania:<

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, to prawda nie da się wytrzymać przy takim upale. ;*
    Liczę, że dodasz siebie do moich obserwatorów. ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jest fajnie :) ja na 3 dniową wycieczkę jadę do Kotliny Kłodzkiej. :)

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥