wtorek, 7 czerwca 2011

Hmm...

Hej!

Co tam u was słychać? Bo u mnie w sumie  nic... poza tym że :
Dziś wybrałam się przed lekcjami na miasto, pogoda od razu nie wydawała się ciekawa ale myślałam, że aż tak strasznie to nie będzie. Ale niestety padał deszcz, i to jaki.! Buty miałam całe mokre, spodnie, a o bluzce to już  nie wspomnę. hehe ;) Gdy Już trochę wyschłam w szkole, koleżanka "przypadkowo" wylała na mnie colę. ;* Wtedy juz nie mogło być gorzej. hehe ;>! Oby się sprało! ;*
...
Jutro, wreszcie jadę na wycieczkę, nie będzie mnie 3 dni. Już nie mogę się doczekać wyjazdu! ;0
...
Wracając do notki. ;)
Dziś szukałam sobie na necie krótkich spodenek, niektóre z nich mi się spodobały.
Oto one :


Może nie są aż takie superowe, ale jak dla mnie są spoko ;)
Może trochę nie wyraźne zdjęcie. ;>





A wam które się najbardziej podobają?
Bo mi 2.

Na dziś to tyle ;)

Pa!


6 komentarzy:

  1. zdecydowanie rowniez 2, ale pierwsze też niczego sb, tylko może odrobinke do innych stylizacji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają 2 i 3 :D Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga. Dostępny jest już banerek w zakładce LINKI
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podobają 3 :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie najlepsze.
    www.natek-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥