niedziela, 12 czerwca 2011

Handbags ;p

Hej!

Co tam u was słychać? Bo umnie trochę siędziało... Wczoraj zdechł mi chomik ;(  Było mi trochę smutno bo się do niego przywiązałam ;( Ale i tak żył długo, miał prawie półtora roku  ;> ;( 
...
Ostatnio jakoś nie mogę przestać zwracać na wszelkiego rodzaju torebki... Zaczęły mi się bardzo podobać. Bo dotychczas jakoś mnie do nich nie '' ciągnęło ''.
A oto pare z nich :



1.




2.2



3.


4.



5.


6.




7.



8.



Mnie osobiscie nabardziej podobają się 1,3,5.
A wam?



Pa!




6 komentarzy:

  1. Genialna jest ta druga torebka.;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wszystkie podobają xd, ale najbardziej 2, 3, 5, 6. Pisz więcej tekstu :) Ale fajny blog, bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog, zapraszam do obserwowania mojego bloga, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥