wtorek, 14 czerwca 2011

Zakupy...

Hej!

Dziś wybrałam się na zakupy, wpadłam do natury i upolowałam tam super lakier do paznokci.
Oto on :

   
                                                       kolor : turkusowy
                                                       multi dimension - 6,99 zł


Sory za nie wyraźne zdjęcia, ostatnio coś mi aparat odwala.


Wpadłam jeszcze do jakiegoś najbliższego sklepu z ciuchami w, którym były prześliczne okulary.
 Musiałam sobie je kupić, nie mogłam odpuścić takiej okazji.

Oto one :

                                                                  Okulary : 17,99 zł

 


Na dziś to tyle.


Pa!

11 komentarzy:

  1. Bardzo tani ten lakier fajnie ;)Coraz częściej można kupić dobre tanie lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  2. + zapraszam do mnie http://t-i-n-a-f-a-s-h-i-o-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor lakieru :)
    Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor lakieru :)
    Mam też takie okularki, ale z są z boku proste

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny blog , śliczny kolor lakieru

    + dodaję do obserwowania

    Liczę na rewanżyk :)I zapraszam do siebie do komentowania

    http://paulinamichon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudaśnee okularki! C: Obserwuję! I dodaję do blog rolla.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobne okulary:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jezu, jaki cudowny kolor tego lakieru ;o:*

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne kolory :)
    też dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥