wtorek, 14 sierpnia 2012

chłodno

Cześć!

Od wczoraj strasznie się u mnie ochłodziło ;/ Mam nadzieję, że jeszcze do końca tych wakacji się ociepli!
Dopiero dzisiaj zebrałam się na napisanie notki. Z wesela wróciłam po południu w niedziele, było fajnie!;)
Oczywiście sukienkę kupiłam w środę a w piątek skusiłam się na buty! *_* Nie mogłam się oprzeć, są szare na obcasie, przydadzą mi się nawet na rozpoczęcie roku^^
Planuję jeszcze w czwartek pojechać do cioci na tydzień więc notki będą rzadziej dodawane :P


Pogodnie i bezwietrznie
Co jakiś czas nadciągają jakieś szare chmury, grrrr^^

Za niedługo jadę do ortodonty, więc na dziś to tyle!

Pa!


LAJKUJEMY!

Z góry dziękuję:*

13 komentarzy:

  1. oo, masz aparat?:) na górze czy na dole?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na górze;) ale we wrześniu będę miała zakładany też na dół:)

      Usuń
  2. Podobno od 21 sierpnia ma być ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę aparaciku. Przydałby mi się na górne zęby ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. wszędzie to pisze, to i tu napiszę :) będzie jeszcze ciepło! od jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oby było cieplej !

    :D
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chce, aby te upały wróciły :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety pogoda teraz coraz gorsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że będzie ciepło :)
    Super blog ! ;)
    Zapraszam do mnie !
    http://olkaaaax33.blogspot.com

    PS. Śliczne zdjęcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiś czas temu również chodziłam do ortodonty - teraz jednak przestałam. ;)
    Osobiście zdecydowanie bardziej wolę jak jest chłodno niż gorąco.
    Pozdrawiam i zapraszam na NN. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejo. Bardzo ladne zdjecie, Ty robilas? Podoba mi sie bardzo. Ja tez chce isc na jakis slub! Bardzo bym chciala, bo lubie takie przyjecia. No nic, czekam na nowa notke, pozdrawiam;*

    http://zaczarowany-ogrod.blog4u.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! Powiadamiam, że u mnie nowa notka, na którą serdecznie zapraszam!

    http://zaczarowany-ogrod.blog4u.pl

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥