środa, 22 sierpnia 2012

Wieża

Cześć Wam!:)

Na samym początku przepraszam, że tak długo nie dodawałam żadnej notki. Dlatego, że miałam za mało czasu na pisanie bo ciągle byłam czymś zajęta!
Ale nareszcie znalazłam chwilkę :)
Jutro wybieram się zwiedzać jakiś zamek w Mosznej. Niestety już w piątek wracam do domu ;/
Ale za to 31 sierpnia wyprawiam moje urodziny które były 19 sierpnia! haha.^^ Nie mogę się już doczekać.

Pokażę Wam kilka zdjęć z Gliwic przy najwyższej(?) drewnianej ''Wieży Eiffla''. Byłam tam w niedziele^^

  

Szkoda, że nie byłam tam nocą bo wygląda to podobnież tak :

 
<3

PS. Notki teraz będą dodawane o wiele rzadziej, ponieważ muszę trochę odpocząć od tego wszystkiego.

Pa!


14 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo fajnie. Nawet nie wiedziałam, że taką wieżę mamy w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie wiedziałam, że mamy w Polsce coś takiego. Fajne zdjęcia ;) I spóźnione wszystkiego naj naj najlepszego z okazji urodzin! Fajny blog. Pozdrawiam ; )

    aretedumal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki <3
    Zapraszam do mnie : http://inspiration-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, ciekawie się to prezentuje. :3 Chętnie zobaczyłabym na żywo.
    Również obchodzę urodziny w sierpniu. ;)
    Zapraszam na NN.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w najnowszej notce mały prezent dla ciebie. Zajrzyj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... z tego co przeczytałam w twojej krótkiej autobiografii to fotografujesz. Bez obrazy, ale Twoje zdjęcia wyglądają jak robione telefonem komórkowym. Popracuj troche, co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Interesowałam się*.) Nie robię zdjęć telefonem zacznijmy od tego : ) Nie jestem żadnym tam fotografem i nie robię znakomitych zdjęć bo nie mam takiego dobrego sprzętu, ale na niego zbieram xd
      Ps. W autobiografii napisałam, że się INTERESUJĘ a nie, że 'fotografuję'.
      Jeśli dla ciebie interesowanie się fotografią a robienie zdjęć to to samo to.. życzę powodzenia:* Interesowanie się fotografią nie oznacza tylko tego, że się robi zdjęcia ale można też o tym czytać i przeglądać różne tego typu strony.. :P

      To tylko moje zdanie więc nie bierz tego do siebie i może się ujawnij?

      Usuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥