środa, 1 sierpnia 2012

Tag: Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez  cocochines do odpowiedzenia na 11 pytań. Nie przedłużając ;)

Liebster Blog Award


1. Jeśli nie mieszkałabyś tam, gdzie mieszkasz, to gdzie? -  W jakimś miłym miasteczku ;)
2. Jaki jest Twój ulubiony owoc i dlaczego? -  Nie mam jednego ulubionego owocu XD
3. Twój nałóg/dziwactwo? - hahahhahah, wygłupy z przyjaciółmi ;D
4. Coś, czego się boisz? -  robaki, pająki itp.
5. Czego nie znosisz w ludziach? - dwulicowość
6. Jaką super moc byś chciała posiadać? - czytanie w myślach
7. Wołałabyś być superwoman czy geniuszem zła? - superwoman
8. Ulubiony kosmetyk? - kremy, perfumy...;)
9. Co byś uratowała przed apokalipsą? - nie wiem
10. Największa wpadka? - nieważne ;)
11. Kim chciałabyś zostać na 1 dzień (nie kimś, kto może być kim chce codziennie xD)? - nie mam pojęcia ;P

Do Liebster Blog Award nominuję: 
Więcej nie wiem kogo tu wybrać :P

Moje pytania dla Was:
1.Ulubiony kolor?
2.Masz zwierzątko? Jeśli tak to jakie?
3.Malujesz paznokcie?
4.Podoba Ci się swoje imię?
5.Gdzie chciałabyś wyjechać na wakacje?
6.Masz rodzeństwo?
7.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
8.Miasto czy wieś ?
9.Ile masz wzrostu?
10.Komedie czy horrory?
11.Masz facebook'a?

Pytania wymyślałam na szybko ;P
A więc zapraszam do tagowania! :]
 




11 komentarzy:


  1. http://imaurore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwól, że odpowiem na te pytania w komentarzu :)
    1.Hmm niebieskie, fioletowy, czarny,biały, szary,miętowy mogłabym tak wymieniać.
    2.Niestety nie mam.
    3.Maluję:)
    4.Podoba :)
    5.Szczerze to nie wiem;d
    6.Mam
    7.Wszystkiego po trochu zależy czy mi coś wpadnie w ucho. Pomijając polskiego rapu, hip hopu i metalu.
    8.Miasto
    9.Komedie!
    10.Mam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, widzę że tego typu pytania powracają. :3 Jakiś czas temu również były one popularne wśród blogerów. c:
    Pozdrawiam i zapraszam na NN.

    OdpowiedzUsuń
  4. hey :) my blog today about a new post. You must to see this you don't have a choice xD
    Thanks for spending time on this comment sweetie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tag :)
    Libię takie posty, można się sporo dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥