sobota, 28 lipca 2012

nad wodą

Cześć Wam!

Nareszcie mam chwilkę na napisanie notki^^
Tu, pogoda dzisiaj jest świetna! W sam raz na pojechanie nad wodę ;P
A więc tak- dzisiejszy dzień spędziłam na Pogorii czyli dużym zalewem;)
Jeśli ktoś jest z Sosnowca lub okolic, to na pewno kojarzy to miejsce^^
Niestety zdjęć żadnych nie mam ;< Ale za to było świetnie!
Jest jeden plus.- nareszcie się opaliłam! A właściwie spiekłam^^ Nie mogę się jak na razie dotknąć nigdzie, bo mnie wszystko piecze ;O Nie długo powinno mi to przejść^^

Znalazłam w necie zdjęcie Pogorii^^

A wam jak mijają wakacje?

PS. O czym chcecie następną notkę? Bo nie mam pomysłów ;P

A teraz lecimy do parku!^^

Pa!

22 komentarze:

  1. e tam na pogorie mam z 15 minut haha :D
    tylko szkoda, ze 3 jest zawsze taka zaludniona :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no 3 jest do dupy ;x Ale na tej co dziś byłam piasek w wodzie strasznie się obsuwa i nie da się na niej utrzymać xd Planowałam na 3 się wybrać bo jedynie tam woda jest ok :D

      Usuń
  2. Ja jakoś nie mogę się opalić. 'Spaliłam się' na klasowym rajdzie rowerowym pod koniec roku szkolnego - teraz już jakoś nie mogę. :P
    Pozdrawiam i zapraszam na NN. c;

    OdpowiedzUsuń
  3. mi mijają nudno :( ja niestety opalić się nie mogę....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog ; )) pozdrawiam i zapraszam na mojego ; **

    OdpowiedzUsuń
  5. a wakacje mijaja szybko i calkiem przyjemnie :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że to morze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, ja dziś prawdopodobnie idę na wodę. Tylko że nad morze ^^ Bardzo fajnie tu u ciebie. Ciekawie prowadzisz swojego bloga. Dobrze się czyta :) A co do moich wakacji to spędzam je bardzo dynamicznie ;D

    Zapraszam do obejrzenia mojego bloga. Może zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcie! :) Zapraszam do mnie na konkurs! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę, ze się spiekłaś, bo ja byłam 2 tyg w grecjii i dalej jestem blada jak ściana xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się spiekłam.Potem nie wiedziałam jak się ułożyć,żeby zasnąć xD. Szkoda,że miesiąc prawie minął:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojjj uwielbiam takie miejsca w wakacje! Jeszcze jak się uda opalić to w ogóle rarytas :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również się spiekłam :(

    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem blada jak mąka -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez się opaliłam :D

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli nie masz pomysłu na notkę, to zapraszam na mój tag! :)

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥