wtorek, 24 lipca 2012

LOL

Cześć!

Jestem tu dosłownie na chwilkę bo oczy mi się już zamykają.
Tak jak już wcześniej mówiłam, zdradzę Wam jaki film ostatnio oglądałam!^^
Zaciekawił mnie tytuł ;O Nosi on nazwę ''LOL''! ;P
Jest to film z 2012 roku!



Bardzo podobał mi się ten film! *_*

Zaliczam go jak najbardziej do kategorii - romans^

Polecam !

Możecie go obejrzeć tutaj. ! :)

PS. Prawdopodobnie w czwartek wieczorem wyjeżdżam do kuzynki, więc mogę tu rzadziej bywać. Ale postaram się do czwartku napisać jeszcze jakąś notke!^^


Pa!



6 komentarzy:

  1. właśnie planuję go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam, możliwe że obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym filmie i musze go oglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim, ale nie wiedziałam, że już wyszedł ten film ;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o nim, ale nie wiedziałam, że wyszedł już ;d

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥