poniedziałek, 23 lipca 2012

horrory

Hej!

Dzisiaj u mnie jest nareszcie słonecznie;) Oby tak było do końca wakacji^^

W sobotę byłam u koleżanki i tam obejrzałyśmy horror, mi się podobał! ;P


''Oszukać przeznaczenie 5''

Jest to film o podajże 5 przyjaciołach(nie pamiętam dokładnie już) którzy wybrali się autobusem na wyjazd integracyjny,podupadającej firmy. Autokar wjeżdża na most, a Sam – główny bohater – ma wizje, że most się za chwilę zawali. 
Więcej nie będę mówiła, obejrzyjcie go sami ;)


Drugi horror obejrzałam już u siebie.:

''Hostel II''

Kontynuacja słowackiego epizodu z pierwszej części "Hostelu". Trzy bohaterki studiujące we Włoszech, bogata dziewczyna (Lauren German) wraz ze swoją przyjaciółką (Bijou Phillips) spotykają po drodze koleżankę (Heather Matarazzo) i razem odwiedzają stare znane miejsca, aż trafiają do Hostelu w Czechach gdzie zaczyna się ich prawdziwa przygoda.

Osobiście części I i III jeszcze nie oglądałam. Z racji tego, że po przeczytaniu opinii stwierdziłam, że ta część będzie najciekawsza!^^




Teraz będę oglądała film, sam tytuł mnie zaciekawił ;O ale o nim później! :)


PS. Te wszystkie horrory możecie obejrzeć na tej stronie. :P

Bay!

6 komentarzy:

  1. chyba wolę komedie :pp
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym obejrzała, ale potem w nocy wyobraźnia mi świruje. :P Skoro po obejrzeniu bajki "Coralina i tajemnicze drzwi" (miałam wtedy dziesięć lat, ale nadal czuję pewien lęk) przez dwa tygodnie bałam się sama chodzić do łazienki w nocy. ;D Tak czy siak, nie przepadam za horrorami.
    Pozdrawiam i zapraszam na NN.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Oszukać Przeznaczenie 5! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam 5-w kinie jest Meega :)

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥