sobota, 14 lipca 2012

legginsy

Hej!

Niemal cały dzień było zimno i pod wieczór zaczął padać deszcz. Grrr-,- Jak było gorąco narzekałam, jak jest zimno też narzekam..maskara!^^ Gdyby było 20 stopni myślę, że było by ok.
Po co ja robiłam tą grzywkę? Jaka ja głupia byłam! -,- Stwierdziłam, że lepiej czuję się bez niej. No ale czasu nie cofnę. Odrośnie mi! I już nigdy więcej jej nie zrobię^^ hehhe.

Nie będe się tu już rozpisywała, więc lepiej może wrócę do tytułu posta^^- ostatnio ciągle gdzieś widujemy na stronach internetowych legginsy galaxy. Nie wiem jak Wam, ale mi się one podobają! (osobiście to nie wiem czy bym je gdziekolwiek założyła-może na jakąś impreze-ale i tak są świetne!)





Z chęcią bym je kupiła!^^

Może obejrzę dziś jakiś film, bo mi się nudzi. :P

PS. Zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku - https://www.facebook.com/paulablog - Będzie mi bardzo miło ! :) 
Z góry dziękuję!   :>

Pa!




8 komentarzy:

  1. A ja w poniedziałek idę obciąć grzywkę :)
    Lajkuję na facebooku <3

    Zapraszam do siebie...
    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog..!
    Zapraszam do mnie http://nata124.blogspot.com/

    Pozdrawiam..!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stronę na facebooku już za chwilkę zlajkuję. :P
    Nie chodzę w leginsach, ale te w stylu galaxy akurat mi się podobają. :3 Najlepsze moim zdaniem są takie ciemne, jak np. na drugim zdjęciu. Być może kiedyś zainwestuję, ale jeszcze nie widziałam takich w żadnym sklepie. Ani w ogóle w Polsce. ;d
    Pozdrawiam i zapraszam na NN.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten wzór :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie szczegóły na moim blogu :)http://mojawizjaswiata.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-zielonym-kotem.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te legginsy !

    zapraszam
    -natalia135.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne są te legginsy i się zastanawiam czy takich nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne są, ale raczej bym nie kupiła ;) chociaż kto wie :D

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥