sobota, 7 lipca 2012

sukienka

Cześć!

Wczoraj wróciłam z Zabrza, byłam z tatą w pracy^^ Pomijając to, że było bardzoo gorąco i musieliśmy jechać około 3h autem, bawiłam się świetnie! Mogłabym tam mieszkać, tacy tam zabawni ludzie są!:)
I w dodatku mam tam jeszcze wesele w sierpniu^^
Upatrzyłam sobie już sukienkę więc pokaże wam, ale jeszcze na 100% nie wiem czy ją kupię, bo do sierpnia mam jeszcze trochę czasu więc może będzie jeszcze coś ładniejszego!
Nie znalazłam takiej samej ale za to podobną.
Były w różnych kolorach.


Znalazłam tylko takie zdjęcie, hehe^^
Ale i tak nie jest taka sama :c Moja będzie równa (nie bedzie miala tyłu dłuższego, tak jak tu na zdjeciu)
I bedzie miała chyba czarny gruby pasek!

Jak kupię to postaram się wam ja pokazać :)

Bayy!

13 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarz :D
    Prostownica jest z firmy BaByllis, ale nie wiem nic więcej :/

    Obserwuję i mam nadzieję, że odwzajemnisz <3
    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka ;)

    Zapraszam do mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna sukienka!
    A blog genialny, jeszcze tu wrócę ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam wesele w sierpniu ;)
    Ładną sukienkę sobie upatrzyłaś ;)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest śliczna , myślę że będzie
    się prezentować bardzo dobrze.
    jeżeli nie znajdziesz nic lepszego
    to kupuj śmiało !! :)


    zapraszam
    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc na zdjęcia, prezentuje się to całkiem ładnie. :3 Pomijając już fakt, że nie lubię koloru różowego. :P
    Dzięki za komentarz, jeśli możesz to informuj mnie o nowych notkach. C:
    No, a tak przy okazji: zapraszam na NN. x3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też idę na wesele w sierpniu xD <3
    Te sukienki są genialne i mega przewiewne ostatnio w podobnej robiłam stylizacje i nawet w taki upał jest bardzo przewiewna czyli na wesele idealna <3

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥