wtorek, 3 lipca 2012

Aparat na zęby!

                                      
Hej!

Omg, jak dla mnie jest za gorąco! Duszno..a w domu jeszcze gorzej^^
Nię będę się rozpisywała, ale w końcu mogę pokazać wam mój aparacik^^
Noszę go zaledwie 2 miesiące a już widać znaczną poprawę!:)
Jak wam mijają wakacje? Bo mi nawet..nawet..:P
Mam zamiar sobie zrobić blond końcówki, ale o tym dopiero późnieeej!

Takie tam głupie zdjęcie :)
Sory za jakość, ale robiłam szybko kamerką^^

Tu już lepiej widać mój aparacik! :D
Kolor : niebieski (ale wpada w zieloony)^^

Bayy!

11 komentarzy:

  1. ajj też będę nosić apaaarat ale się boję ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się bałam. Ale naprawdę nie ma czego! :)
      Mnie nic nie bolało.

      Usuń
  2. Fajny aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim mieście również od dłuższego czasu jest bardzo gorąco. ;o
    Aparat fajny. Również kiedyś miałam okazję nosić. :)

    Pozdrawiam + obserwuje i myślę że będę tutaj częściej zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci fajnie, też chciałabym mieć aparat, a co za tym idzie proste zęby!
    ;)))
    http://fountain-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trza było se wziąć czarne lub granatowe gumki! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta baba powiedziała, że mi czarnych nie załorzy!:P
      a granatowe nastepnym razem XD
      Ps. Trzeba było* naucz się pisać Olu! :D

      Usuń
  6. tez mam nosić ale to pewnie jeszcze potrwa zanim mi się uda go założyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ma aparat i tęczowe gumki , ale każdy zakłada takie jak chce , albo mu orto pozwoli , Moja z RS Dental jest super...

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥