poniedziałek, 9 lipca 2012

babeczki

Hejka!

No wreszcie doczekałam się takiej pogody jak dziś! 26 stopni jak dla mnie akurat! :)
A u Was jaka pogoda?
I właśnie mija drugi tydzień wakacji a ja jeszcze nic ambitnego nie zrobiłam :c
Za 2 tygodnie wybieram się do kuzynki i jak narazie to moje plany.
Wrócę do tytułu notki. - dzisiaj robiłam babeczki nadziane budyniem czekoladowym^^


Wyszły pyszne! Szkoda, że tylko 12 ;<
A wy robiliście kiedyś takie babeczki?

Bay! :>

PS. Zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku, - https://www.facebook.com/#!/paulablog Będzie mi bardzo miło :)

23 komentarze:

  1. Wygląda mega pysznie! *ślinotok*
    Muszę kiedyś takie zrobić!
    U mnie już nieco chłodniej, ale upały nie ustępują. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrobiłam tylko kilka razy kruche ciasteczka i raz pierniczki, ale takich cudeniek jeszcze ani razu, niestety :/
    26 stopni to jeszcze za dużo jak dla mnie. Mój mózg pracuje do granicy 15 stopni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham robić babeczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robiłam je ostatnio o drugiej w nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczki piekłam tylko raz i więcej tego nie zrobię. Wyszły płaskie, twarde i się świeciły xd

    OdpowiedzUsuń
  7. robiłam z nadzieniem malinowym czy jakimiś takim :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich babeczek jeszcze nie robiłam;) Musze kiedyś spróbować. Pozdrawiam, Optymistyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę je zrobić! Muszą być na prawdę dobre ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. nie robiłam takich ;d nie ufam przetworzonym produktom, muszę wszystko robić sama, wtedy jestem spokojna o to, co jem
    Kiedyś robiłam jagodowe, ale po kolei, a nie z opakowania - wyszły świetne
    tak, pogoda znośna

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwieeelbiam babeczki *.*
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie, gdyż po raz drugi dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Mam nadzieję, że Ci się spodoba -> www.heatofparadise.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, muszę spróbować. ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. nie robiłam jeszcze takich babeczek. aż mam ochotę zjeść coś słodkiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam! dawno ich nie robiłam ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Robiłam dwa razy! ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. babeczki przepyszne ! ; )

    http://vessoga.blogspot.com/
    Zapraszam ;) + obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy ich nie lubiłam ;)
    Na pewno wyszły pyszne mniam ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne są te babeczki <3
    Jeśli tylko nie muszę się męczyć w szkole w upał każda pogoda jest dla mnie ok xD <3

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie nowa notka. Zapraszam. ;D

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥