środa, 8 sierpnia 2012

już w domu

Hej!

Przepraszam, że tak długo nie dodawałam notki, ale mi się w ogóle nie chciało i też czasu trochę nie miałam.
Więc tak -wczoraj wieczorem wróciłam już od kuzynki, -ale te 2 tygodnie szybko zleciały! ;O
Nim się obejrzałam, byłam już w domu ;/
Z chęcią zostałabym tam nawet do końca wakacji!^^ Chociaż nim się obejrzymy będziemy już w szkole ;o
Ten czas tak szybko leci! ;c

W zasadzie to u kuzynki nie kupiłam nic ciekawego, prócz koszulki z New York'era! Upolowałam ją za jedyne 19,95 zł! ;O 
W zasadzie to szukałam przez te 2 tygodnie sukienki na moje sobotnie wesele które będzie 11 sierpnia.
Nic nie kupiłam. To co było ładne to - albo drogie, albo nie mój rozmiar lub jakieś rozerwane^^
Mam jeszcze kilka dni więc może coś mi się rzuci w oko : )

Jeszcze kilka zdjęć z Pogorii^^
Molo : )

:)

Na dziś to tyle.
Pa!

16 komentarzy:

  1. Na pewno jeszcze coś znajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjęcia ;p
    zazdroszczee :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne zdjęcia ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. tak to była, jak coś chcemy to nie ma :)
    bardzo ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie postaram się ją pokazać :) Ale niczego nie obiecuję! :D

      Usuń
  6. Och, nie znoszę tego uczucia gdy upatrzę sobie świetny ciuch i albo jest dla mnie za drogi lub nie ma rozmiaru!
    Cieszę się, że miło spędziłaś te wakacje u kuzynki. :)
    Pozdrawiam i zapraszam na NN. c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia.
    Ja na zakupach często mam tak,że nie ma mojego rozmiaru,a jak już jest to wydaje się być za duży/za mały,o butach to już nie wspomnę>.<

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrej zabawy na weselu :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zerknęłam na zdjęcia i... poczułam potrzebę znalezienia się na plaży :)

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥