wtorek, 26 lipca 2011

;)

Hej!
Noi jestem! ;) Dzisiaj wybieram się na zakupy z moją kuzynką, to co kupie (zdj.) wstawie jak już będe w domu. Przed wczoraj wypiłam 2 Frugo - czarne i pomaranczowe. A wczoraj zielone. ;) Moim zdaniem najlepsze jest chyba zielone, chociaż czarne też niczego sobie. ;)
Hmm.... A wy się nie nudzicie?


Wpadne znowu za kilka dni,
Papa! ;*
                                                                                                                                  

5 komentarzy:

  1. Też pijam Frugo :D Zazwyczaj czarne bo przypomina mi dzieciństwo ^^
    I staram się nie nudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie piłam frugo o dziwo ;) Ja się nawet nie nudzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne bransoletki i portmonetka ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej smakuje zielone, najgorsze różowe. To Twoje zakupy?? :) ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje te bransoletki i portponetka. Tylko mojej kuzynki. Ale bardzo mi się podobają . ;D ;)

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥