poniedziałek, 4 lipca 2011

ciągle pada...

Hej!  
                         
Nie wytrzymam dłużej z taką okropną pogodą. Ciągle u mnie pada a nawet Leje! ;(
Przydałoby sie trochę słońca.;D W najbliższy poniedziałek (nie dziś) wyjeżdżam do cioci na wakacje. Oby tam była ładna pogoda. Bo inaczej Oszaleje! ;) ...  Przed chwilą skonczyłam jeść naleśniki, tak się objadałam, że nawet zapomniałam zrobić fotki, żeby tu wstawić. ;)

                                         Czerwone Gitary - Ciągle pada
.stare ale j.a.r.e. ;D

Na dziś to tyle,

Bay!

4 komentarze:

  1. u mnie też beznadziejna pogoda, oby w końcu było słońce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, piosenka w sam raz na tą pogodę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie od wczoraj słońce! :D
    zapraszam na mojego bloga ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Wiktorią :)

    Supcio :*

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥