sobota, 2 lipca 2011

rodzinka.pl

Hejka!

Do dupy z tą pogodą*. Cały czas u mnie dziś jest pochmurno i zimno. ;(
...
Dzisiaj przyjechała do mnie rodzina z Anglii. Dawno ich nie widziałam. Ale jestem smutna, bo nic mi nie przywieźli, nawet czekolady. A nie widzieliśmy sie prawie rok. ;p ;D  No ale jakos przeżyję, bo i tak znalazłam dziś jakaś chocolade w szawce. To chyba jeszcze po imieninach mojej babci jak mi dała. ;p
A to fotka Anglii, tak do tematu xd.  :

Chciałabym tam pojechać. ;D

;*


No to tyle na dziś,

sayonara!

4 komentarze:

  1. Też chcę do Anglii :) Ciekawe jak tam jest :)
    Kurczę to dziwne, jak nic nie dostałaś, zawsze ktoś coś kupi... a jak się nie widzieliście rok? No nie wiem... Przeżyjesz :P
    rodzinka.pl - super serial, czekam na new odcinki po wakacjach ^^
    pozdrowionka ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Londyn :) chętnie bym tam wróciła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sprawa. Do Londynu jadę w ten wtorek. W jakiej sprawie tam jadę dowiesz się czytając moje bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥