sobota, 9 lipca 2011

Nareszcie słońce !

Hejka!

Nareszcie wyszło słońce i jest ciepło, chociaż u mnie to nie dało się wytzymać bo było tak duszno!
Dzisiaj byłam u dentysty, ale już ostatni raz (narazie). ;) Siedziałam na fotelu chyba z godzinę, gładko poszło.
Tak jak wspominałam w poprzedniej notce, miałam jechać teraz w poniedziałek do cioci, ale moje plany się pokrzyzowały. Ktoś z mojej rodziny wylądował w szpitalu i jest nie zbyt dobrze ;(  Więc dopiero pojadę 21 lipca. ;p O ile jego stan się poprawi. ;/
A wy jak spędzacie narazie wakacje? ;D


A tu mój kotek ;*

                                          Sorki za złą jakość zdj.    ;D


                                                Na dziś to tyle,

                                                      Pa!

1 komentarz:

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥