piątek, 1 lipca 2011

torebeczka!

Hello!

Dziś u mnie niezaciekawa pogoda, pochmurno, trochę deszczyk padał. A u was jaka pogoda? ^^.
Wybrałam się dzisiaj do miasta i kupiłam sobie torebkę. Nie mogę się bez niej obejść. ;)
Jest bardzo mała, jedynie zmieści się w niej tylko telefon i np. chusteczki. Ta torebka miała być w rękę, był od niej jakiś mały pasek, ale wolałam przez ramię i w domu znalazłam jakiś łańcuszek i sobie go przypiełam. :) xD.
Oto ona :


                                        Z moim własnym łańcuszkiem ^^.



                                        Z paskiem na rękę. ;*



                                                  No to,

                                                  Nara! ;D

8 komentarzy:

-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane!-
Dziękuje za każdy komentarz! ♥